Am inceput acest blog, http://get-a-pet-help.blogspot.com, separat de cel pe care il tineam aici http://klaudiakrueger.blogspot.com pentru ca de la o vreme, desi si acolo aveam info despre catei, am simtit nevoia de a nu mai amesteca aceste doua subiecte pentru a nu incurca pe cei care vor doar sa ajute animalutele.
Comunitatea Romani pentru Animale

Betty

Rezolvat
Cineva tocmai ii dadea un picior. Ce "oameni".
Asa ca am luat-o urgent desi trebuia sa plec in oras. Am schimbat locul de intalnire la o terasa ca sa o pot tine in brate pana imi rezolv treaba si am vrut sa o las langa cainii mei, in curte, pana o ia prietena mea.
Dar cainilor nu le-a placut idea si am stat inca o perioada cu ea in brate pana prietena a venit sa o duca undeva unde stiam ca au nevoie de catei, la cineva.
Pana la urma insa nu au mai vrut nici ei si cu greu am gasit o casa provizorie ptr. fetita asta jucausa si draguta.
Dar ii caut o casa pe masura, o casa cu parintii iubitori pe care ii va pazi cu drag fetita. Dar am nevoie de un pic de ajutor...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu