Am inceput acest blog, http://get-a-pet-help.blogspot.com, separat de cel pe care il tineam aici http://klaudiakrueger.blogspot.com pentru ca de la o vreme, desi si acolo aveam info despre catei, am simtit nevoia de a nu mai amesteca aceste doua subiecte pentru a nu incurca pe cei care vor doar sa ajute animalutele.
Comunitatea Romani pentru Animale

motanel adorabil

Rezolvat 

Ofer spre adoptie, doar iubitorilor de animale (Bucuresti), pui de pisica. E un baietel deosebit de frumos si jucaus, vaccinat si deparazitat, carnet de sanatate, educat la cutia de nisip si foarte sociabil.

Relatii la tlf. 0744566935




5 comentarii:

  1. Nu stiu cum sa formulez asta cat mai ok,asa ca o sa zic direct:Get a pet este numele unui blog care exista de peste 3 ani http://www.freepets.ro/
    E drept ca numele domeniului este freepets.ro,dar "Get a pet" a fost headline-ul scris pe blog chiar de la inceput.
    Orice initiativa menita sa ajute animalele este una binevenita si cred ca trebuie doar un pic de creativitate sa depasim acest impas si sa nu derutam pe nimeni cu 2 bloguri distincte care au acelasi nume.
    Mult succes cu animalutele.

    RăspundețiȘtergere
  2. deci nu stiu cum sa zic....
    a doua poza , e mizerabil de "nereusita"(tehnic vorbind , sa fim bine intelesi) focus...timp de expunere..TOT
    dar imi place de mor :) poate ca vignetarea-si spune cuvantul;nu stiu sigur :P dar are un farmec tare aparte poza

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia, I had no idea... deci imi e super jena.
    Nu stiu daca pot modifica dar am sa incerc, deci nu m-am gandit deloc la originalitate jur, ci doar sa fac cumva sa pot comunica mai departe despre animalute si nu pe blogul meu de zi cu zi sa se amestece cu blogul meu foto
    si in aceiasi idee!!
    Domnule Lucian, aici discutam despre animalute, pozele nici nu le-am facut eu ci un bun amic care a gasit motanelul asta si un talentat fotograf de altfel, va rog din suflet deci sa nu .. sa nu

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai linistita,e ok :) pana la urma avem acelasi scop,sg idee era sa nu cream confuzii.
    Multa bafta

    RăspundețiȘtergere
  5. Puteai sa faci pe acest blog 2 sau mai multe pagini, fara a folosii mai multe bloguri. Exista si aceasta optiune.
    Legat de pisoi, este superb. Stau in Iasi si e greu sa ajunga aici. Eu mai am un motanel negru, dar nu-i o problema. Deja am anuntat asta pe un comentariu facebook.

    RăspundețiȘtergere