Am inceput acest blog, http://get-a-pet-help.blogspot.com, separat de cel pe care il tineam aici http://klaudiakrueger.blogspot.com pentru ca de la o vreme, desi si acolo aveam info despre catei, am simtit nevoia de a nu mai amesteca aceste doua subiecte pentru a nu incurca pe cei care vor doar sa ajute animalutele.
Comunitatea Romani pentru Animale

Blanca




Blanca arei 4 puisorii ... momentan au 2 saptamani ..peste minim 1 luna putem sa ii dam spre adoptie !! asa ca, asteptam cu drag doritori din Timisoara sau langa Timisoara care vor sa aibe un puiut deosebit ! Blanca va fi sterlizata peste o luna, dupa ce puiuti vor fi dati spre adoptie! Sunt doi puiuti tigrati cu pete albe, un uiut negru cu pete albe (mustacila) si un puiut alb cu pete tigrate !

3 comentarii:

  1. a doua fotografie...
    incredibila :)

    intr-o zi .... o sa o printez A4 si o sa o pun pe perete ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, eu o am pe facebook, este superba!!!! bravo Tess xx

    RăspundețiȘtergere
  3. :P trebe sa ti-o timit mare in acest caz, daca chiar o vrei, pacat ca nu esti aici ca iti dadeam si un pisoi, sa ma tragi de maneca pe mess sa imi aduci aminte.

    RăspundețiȘtergere