Am inceput acest blog, http://get-a-pet-help.blogspot.com, separat de cel pe care il tineam aici http://klaudiakrueger.blogspot.com pentru ca de la o vreme, desi si acolo aveam info despre catei, am simtit nevoia de a nu mai amesteca aceste doua subiecte pentru a nu incurca pe cei care vor doar sa ajute animalutele.
Comunitatea Romani pentru Animale

O femeie batrana singura, cu 62 de animale!

Mesaj de la o doamna din Buzias: Eu am 62 de animale carora nu am ce le da mancare,sterg rahat de caine si de pisica de 10 ori pe zi,totul e distrus in casa,merg din usa in usa sa imprumut bani,in plus hranesc alti 20 de caini de pe strada.Credeti ca nu e destul? dintre cainii mei e Venus,paralizata,cu incontinenta urinara,spal zilnic paturile de sub ea de 3 ori,apoi Lup,un ciobanesc german ,de 22 de ani,cu cancer mandibular,a fost operat anul trecut,dar tumora s-a refacut si nu am cu ce sa-i platesc operatiaIn plus ,hranesc si cainii de pe strada,cand am cu ce.
Nu credeti ca trebuie sa mai faca si altcineva ceva,de exemplu cei care-si spun iubitori de animale dar contributia lor se reduce la a hrani un singur catel cu fundita.Stiti cum e cand te scoli si 60 de animale urla de foame si nu ai ce le da?Eu nu mai pot face nimic,mi-am distrus mainile si picioareler spaland adapostul vu apa rece la minus 30 de grade.Eu sunt terminata. Puteti mentiona ca sunt persoana care am pus pe rol procesul pentru eliberarea catelusei Bosquito ,pe care am si adoptat-o, cand eram in Suceava si aveam asociatie! Din Buzias, unde stau din 2007,am dat la adoptie 320 de cainii -unii din Timisoara sau Bacova,de ex un caine ciobanesc caruia un cioban din Bacova i-a frant picioarele cu o bata si l-a asezat cu capul in drum.(cand l-am gasit ,mancase di fratele lui,ucis la fel). si peste 100 de pisici.
----
Am primit si fotografii, pot sa va pun aici cea cu catelusa Bosquito, o poza a unui articol din ziar, doamna Ies cu catelusa. Pot sa pun si altele, alte animalute chiar si Lup cu tumoarea, dar catelul ciobanesc si fratele ucis din care a mancat, de foame!! Sunt imagini dure. Le pot pune, la cerere sau le pot da pe email.

Cum o ajutam pe femeia asta?


CONT LEI : RO 13 INGB 0000 9999 0091 0343
CONT EUR: RO 51 INGB 0000 9999 0093 9729
AMBELE DESCHISE LA INGB BANK TIMISOARA,SUCURSALA ARIES







 saracul LUP










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu