Am inceput acest blog, http://get-a-pet-help.blogspot.com, separat de cel pe care il tineam aici http://klaudiakrueger.blogspot.com pentru ca de la o vreme, desi si acolo aveam info despre catei, am simtit nevoia de a nu mai amesteca aceste doua subiecte pentru a nu incurca pe cei care vor doar sa ajute animalutele.
Comunitatea Romani pentru Animale

Se otravesc caini in Buzias

from Ies Eugenia

date Tue, Mar 22, 2011 at 12:01 PM
azi la 11;30 au fost otraviti vreo 22 de catei pe strada unde sta primarulpoate
cineva sa-l sune?pe mine nu ma asculta,imi rade in nas. AU MURIT,PE MINE M-A ANUNTAT DOAMNA AIA TANARA CARE HRANESTE CATEI IN bUZIAS.eA A GASIT UN CATEL CARE MANCA LA MINE LA POARTA,UNUL ALB,L-ATI VAZUT CAND AM PLECAT LA BUCURESTI.Avea apa cu sare la ea dar a murit.Cand am iesit eu in strada,mai era unul maro la intrare in parc,dar a murit si ala.L-am fotografiat.Am mers acolo,pe strada primarului,care este paralela cu strada mea,dar mai erau doar bale roz.probabil i-a strans rapid.Sunt devastata. EUGENIA iES





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu